Je právě

pátek 2. května 2014

Snídaně do postele

Vzbudila mě vůně, klamavá, jako neděle, lehká, lákavá vůně. Plížila se z kuchyně, plula si po větru a pokoušela mě.
Chtěla jsem ještě usnout, snít o lívancích - s borůvkama, malinama, tvarohem, čokoládou nebo šlehačkou.. Poprášené cukrem, kakaem... Křehké lívanečky na velkém talíři...
Prý - stačí jen chtít - nestačilo! Sen odcházel a já přicházela na to, co mi po ránu plete smysly... Cigáro - vanilkový... Zrada jako Brno... Nepotřebuju snídani do postele, došla bych těch pár kroků - ale tohle?
Abych ten "podraz" rozchodila, zarezervovali jsme si s tygrem po velkém boji se stránkama Studentagency místa ve vlaku Regiojet na pátek. Tam jistě něco dobrýho mít budou.
Vlak vyjíždí o půl osmé ráno - takže sotva usnu...
A pak že snídaně "jako do postele" nebude!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat