Je právě

pátek 2. května 2014

Venčení koše

To se naplánuje výlet, procházka s nějakým cílem, snadná věc!
Víkend v nedohlednu, ale je čím se utěšovat:)
Oběd, kávička v den D a jde se!
To je ale práce - zívání, bunda, boty, doklady, telefon - baterka snad vydrží, není moc zima, horko? Nebude pršet?
Ach... to nemáme děti!
Chce se nám někam? Přece jsme týden čekali! Nejsme žádné bábovky! Provětráme se a hned se bude líp usínat!
A - pěšky nebo autobusem?
Tak šup, navonět, učesat a ven!
Někdy je asi lepší momentální nápad. Ten totiž obsahuje jiný zápal, elán a chuť:)
Už se několikrát stalo, že jsme s tygříkem došli jen k blízkému stánku, na benzinku, do KFC na kafe a oklikou se vrátili domů:)
Někdy vzdáme duševní přípravu na sobotní odpoledne - prostě vynesem koš a uvidíme, jak se to vyvine:)
A tento víkend se to teda vyvinulo, to vám povím, měli jsme totiž i plán i plný koš:)
 Tak co, půjdem někam?
Buď si dáme hotovku a vyrazíme nebo budu vařit a zůstanem doma!
No to je jedno, jak chceš - prohlásila moje kočka pruhatá - to je celej on!
Totiž - zaspala jsem jako prvotřídní medvěd - to jsem zase celá já. Ponocuju a najednou je skoro poledne. Znám se, než se proberu, jsou tři odpoledne. Ještě ke všemu to tu vyprávím:)
 No nic - vařila jsem, brambory a karbanátky, pochutnali jsme si - ne že ne!
Kafe a bác - do postele zase! Vstávala jsem teda tuhle sobotu pořádně až v 7 večer - no chápete to? Takhle zazdít den - přitom bylo krásně.
 Abych se pokusila odehnat pocit porážky, vyndala jsem z mražáku novou zmrzku!
Kdybyste ji někde zahlídli, neváhejte! Je to moc dobrá kávová slast, vážně radost ochutnat, prosím pomalu, aby se nezdála tak drahá a malá!

Žádné komentáře:

Okomentovat