Je právě

pondělí 12. června 2017

A JEŠTĚ VÍCE DIVŮ JSEM VIDĚLA!



To dobré, co nás potkalo je krásné objevovat, mít, zažívat. K takovému rozjímání mě před časem inspiroval kdo? Hádejte třikrát! Tygr měl na facebooku tohle:

"Je několik věcí, kterým bych nikdy nevěřil.
1. Budu rád chodit do církve.
2. Podruhé se ožením.
3. Budu jíst zeleninu.
4. Budu rozumět i poměrně rychlé angličtině.
5. Vypiju kafe bez cukru!"


Tak mě přiměl vzpomínat!
Tygr klidný popíjí kávu po návštěvě úřadu! Jak velikánskýma písmenama bych měla tohle napsat? KLIDNÝ... ÚŘADU... Už se to stalo několikrát. Potřebuju to uchovat v paměti!
K té zelenině musím přidat, že s Kebabem jí občas Tygr i nudle. Uznejte, že to je už na pováženou!
Tygr si s úsměvem zkouší asi 5. kalhoty v jedné prodejně! Dodávám s velkou lítostí, že ona prodavačka už v blízkém textilu nepracuje. Avšak co se stalo, neodstane se a co víc, může se stát znovu! Myslím, že i když tenkrát dávno vybíral svatební oblek, byl obdivuhodně klidný!
Neúnavný tygr mi trpělivě ukazuje krásy přírody a ještě mi je  fotí! To pořád přetrvává. Vždycky mě to nadchne. Vůbec, teda skoro vůbec nemusím loudit, sám si vzpomene! Fotečky popisuje a můžu si je uložit. Ukazuje mi barevné kytky, mokré kytky, různě kulaté, huňaté, křehké kytky, živé ploty. Vánoční i jiné zajímavé stromky - umělé i živé, ozdobené i holé. Tolik společných cest je za tím vším!
Úplně miluju, když jsme někde v hotelu a Tygr zahlásí: "Hele, jaké krásné číslo je na našich pokojových dveřích!" Posledně to byla třináctka, kulaťoučká!
Přesto, že je Tygr stále Tygrem a je ve střehu, Je vždycky  připravený se smát!

A ještě více divů jsem viděla! A tak musím děkovat Bohu, že jsem mohla!:) 🌈👏🏻🤗🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
Bylo vám třeba někdy záhadou, proč většina matek žije tím, že dává na facebook fotky svých dětí? Videa, mini příběhy, fotky, statusy. Dokola a dokola. Píšou i při kojení nebo jak je to?:) Občas to nešlo vystát!
Já jsem nikdy nevěřila, že dostanu šanci do něčeho takového nahlédnout. Neznala jsem sílu citů, které se ve mně teprve zrodí! Ještě teď, po měsících mě to zaráží a dojímá.
Začalo to vánočním telefonátem v roce 2015... Nečekaným? Vymodleným? Ozvala se po letech Tygrova dcera - bylo tojako ve snu. Navázali jsme znovu vztah. Slíbili jsme si všichni, že už si nezmizíme.
Tak jsme se postupně rozpovídali - my i Zuzka! Prý má pejska, bílého! A čeká s přítelem miminko!
Víte, na co jsem myslela?:( "Snad nám ji mimino zase nevezme! Sotva jsme se našli"! Jak mě to mohlo napadnout? Žárlila jsem, ještě ani nebyl drobek na světě.:)
Začali jsme častěji jezdit do Ostravy. Zuzka se zakulacovala a odpovídala na moje všetečné, dětinské otázky. Čekala s náma na nádraží 40 minut kvůli spoždění vlaku - mrzlo tenkrát hezky! Nás hřálo, že jsme spolu ten čas navíc!
Potom jsme se stali prarodiči. Z Boží milosti. Vnouček Románek má deset měsíců a vůbec o nic nás nepřipravil, ba naopak, je to dáreček! Vidíte, co dělám? Musím o něm vyprávět. Ujišťovat se, že roste, mění se! Loudíme na Zuzce fotky a videa, zvuky! Přistihujeme se s Tygrem, jak si s lidma, jež vidíme teprve 10 minut ukazujem videa s dětma a radujeme se spolu. Nedávno přijela Zuzka na návštěvu. Odešla do obchodu a my jsme zůstali venku, s kočárem. To je něco! To není možný. Naparovala jsem se a dožadovala focení. Jakto???:)
Když znovu narůstá můj odstup například k facebookovým statusům, dojde mi, že jsem NAŠEHO broučka už dlouho nechovala. Vtrhne do mě radost z toho, že se to dá napravit!
Obrázky sem nedám, neuím to. Nejde to všechno ani vypsat. Jsem šťastná, že máme milost to prožívat!
Kolik jen má Pánbůh lásky, že tak různorodě potěšuje a obměkčuje moje srdce? Budu usínat s vděčností! A s vírou, že spatřím ještě spoustu divů!

1 komentář:

  1. A já si myslím, že ještě víc a víc divů uvidíš! Jednak se měníme věkem, jednak nás mění Pán Bůh a pak; život bez divů je nuda. Nejde mi je předem vymýšlet, ale vím, že příjdou. Těch nikdy by na mém Facebooku mohlo být daleko víc. A hodně z nich už padlo a další padnou. #NeverSayNever #MilujuVeverku! #ZázrakyAZnamení #ChangeIsLive #ASpolu5!

    OdpovědětVymazat