Je právě

čtvrtek 1. května 2014

Gabriela's birthday

A teď jeden trošku rodinný vzpomínací narozeninový!
Asi po sté jsem na facebooku včera večer viděla upozornění - today is... birthday...
Copak je ten fejs zmatenej? Už je přece po půlnoci a on pořád ukazuje, že má někdo narozeniny... Nejspíš si je prodloužila ta ženská ze včerejška.
Nedalo mi to a musela jsem se přesvědčit...
Ajajaaaj - today is Gabrielas birthday... - jméno se opravdu změnilo!
No super, ségra má narozky a já zapomněla... Honem jí musím popřát na zdi, kdybych náhodou pozděj nenapsala sms...
Tohle není všechno, legrace pokračuje...
Dnes mi sestra napsala:
"Abych řekla pravdu, čekala jsem, že mi nabiješ kredit!"
"No... to mě jaksi nenapadlo. Koupila jsem ti přece bombonieru."
"A kdy?"
"Když jsem byla u našich naposled. Poschoďovou!"
"Ahaaa - já myslela, že to bylo z lásky!"
"A kdo říkal, že tě mám ráda?"
"No nikdo, ale co kdyby?"
Tak jsem jí nabila kredit za dvě stovky, za to, že má semtam smysl pro humor a jako odpustek, že mi to úúúplně vypadlo z hlavy. Takové vzdáleně povědomé datum...
Víte, proč se mi to ale stalo? Mám od mala zvyk lidem svoje narozeniny připomínat. Nejspíš jsem zkoušela, jestli to ostatní dělají taky...
Nepochybuju o tom, že by mě sestra nevarovala, ale tentokrát ji facebook předběhl:)

Žádné komentáře:

Okomentovat