Je právě

pátek 2. května 2014

Gi!

Jeden tipický předvánoční a nezapomenutelný!
Co je psáno, to je dáno, viďte?
V minulým článečku to stálo, že nějakej dárek praskne!
Třeba včera - víkendový večer - svádělo to samo, nechali jsme se svést a sváděli se navzájem!
________________________________________
"Prosiiim, aspoň slabiku, jednu jedinou, co ti to udělá?"
"Gi!"
"Co gi?"
"No, chtěl jsi slabiku, ne? Tak prostě gi!"
"Tos mi teda pomohla, fakt, že jo!
Gigantické co? Girosmaker! Ginkoprim! Giorgio Armani! Girlandy, gimbal, gigaset, Gilette, magický a digitální vodopád dalších slov...
Já se smála, až jsem se za břicho popadala a tygr taky...
"Co to je za blbinu? Dej mi tooo přece, taková věc ani nenííí!"
"Hele, pusť mě, já ti pomůžu! To gi je jedno slovo!"
To jsem tomu teda pomohla, vážně! Pískala jsem, zamotaná do svých vlasů, ne a ne se ubránit lechtacímu násilí!
"Gi je slovo? Gi? Jaké gi je slovo?"
"No... no... druhé ze čtyř! A celý je to pak dárek, kterej mi dali k jinýmu dárku!"
"Gi, gi, gigigigi, dej mi to!"
"Nedám! Ne! Jo, dám dám dám, počkej, jdu se jenom podívat. Ale tygře, tys říkal, že ten balíček rozdělat nesmím, že to ježíšek nechce!"
"říkal, říkal, to jsem říkal dááávno, dneska to neplatí!"
Běžela jsem a tygr za nou!
Zahnala jsem ho a rozdělala balík... Byly v něm ty praskací bubliny!
"Hele, na, tygře!"
"Co, co máš? Buuubliiinyyy? Zdržuješ bublinama? A pak mi to fakticky dáš?
A tak jsme praskali. Rychle a nervózně. Mně došly dřív... Vzala jsem si další.
"Neeeeeeeee, podvádiiiiiiiiš!"
Vzdala jsem se a ráda. Ulevilo se mi. Ten dárek k dárku byla děsná rána do  nosu!
S prohlášením, že nebudu spolupracovat jsem tygrovi pomáhala trhat obal toaletní vody - Enrico Gi  Cristal water - fakt jsou to 4 slova a Gi je druhý!
Aroma jsem cítila i přes krabičku. Až jim na ty stránky napíšu, budou koukat!!!
Na netu nejsem schopná vypátrat složení toho mixu, ani se moc nedivím!
Tygr si přeje, abych připsala, že se už ze šoku vzpamatoval a na toaletku si zvyká, začíná zvykat!
Dala jsem mu přátelskou radu:
... Když si tě neochočí parfém, nějak si ochoč ty jeho!
Já si to snad dám do motta blogu!
Další obsah balíčku je utajen. Protidárek jsem ani nevyžadovala, však ono se to dyndání příště obrátí!!!
Příjemné těšení na cokoli přeju všem!

1 komentář:

  1. No, a tos mi ho nakonec vyhodila a já si ho chtěl schovávat na sváteční události. To hádání mě bavilo! Příště zase něco takovýho kup, jó?

    OdpovědětVymazat