Je právě

pátek 2. května 2014

Hravé barvy

Přemýšleli jste někdy, jaké chutě, vůně, pocity, vlastnosti a vzpomínky byste přiřadili k barvám? Samozřejmě mimo to obecné, co platí – červená-stát, černá-smutek apod...
S červenou si vybavím krev, jahody, maliny, jablíčko a děsně dobrý bompary. K zelené patří jaro v celé své nabíjecí síle, modrá mi prý sluší, tak jsem to prostě já. Modrá je laskací – nebo laskavá? Asi jak kdy:))) Bílý je sníh a někdy čistá radost, která mě přepadá, bílí jsou tygři, kuchyňská technika a oblečení, na kterém je hned vidět každý flíček, tak se mu trochu vyhýbám. Jo taky mlíko, ale já radši kakao, tak mě u mlíka bílá nenapadá. V představách je moje bílá jako pěna nebo plyš. Žluté je sluníčko a citron, kdyby mi tak někdo radil..... Černý je kafe, každodenní závislost, mňam mňam. Černá je sametová halenka od milované babičky, která už nežije a stejně je se mnou navždycky.
Zrzavé byly jedinkrát moje vlasy, když jsem potkala svého tygra, zrzavé jsou i veverky v naší posteli – zrzavá je vzácná, oblíbená a veselá. Stříbrný je měsíc – věčně to někde píšou a mě to děsně těší. Taky mám jednu písničku, které říkám Silver moon, ačkoliv se jmenuje úplně jinak. Klidně si taky zafantazírujte... – chápete mě už přece:)

Žádné komentáře:

Okomentovat