Je právě

čtvrtek 1. května 2014

Koupací epizody

Moc ráda píšu trhlé textíky o našem soužití s tygrem...
Hodně jich je kolem koupání a jídla, ale nedovedu odolat!
Když u nás topení zrovna nemá své cykly a neteče, protože tygr zapomene dělat vlny nebo ho já zapomenu vyzvat - řešíme jiné maličkosti...

Například v pátek - ostříhala jsem tygra mašinkou a po koupání se svalil v ložnici na postel:
"Aaach jooo, mně šustěj ušiii! Přece jsem si je myl! Já tak dával pozor a stejně tam je pěna!
Proč ty mě nechodíš utírat?"
... Jenže kdybyste mohli slyšet, jak tu poslední větu řekl... Tak vroucně, teskně, vážně, doopravdy...bezradně - umí to na mě zahrát, že jo?
Fakt mi ho "zabylo" líto, jako bych ho celých těch 16 let nechala ve štychu...
"... Já nevím," povídám na to - víc mě prostě nenapadlo... Jak jsem mohla?:)
"Zkusím se polepšit a přijdu častěji..." pokoušela jsem se o smír:)
Rozverně jsem běžela pro ručník...
"Tygře, kde máš hlavu?"
"Tam, co vždycky," zasmál se...
"To je teda rada, zas abych hledala... Jo, kde máš břicho vím, tak hlava už bude blízko!":)
"Hmmm, tohle ucho zrovna není ono, mně šustí ve druhým," pravil tygr pro upřesnění...
"No jo, dneska se netrefím do ničeho, ale abys mě naváděl včas, to ne..."
Přemýšlela jsem nahlas, čím článek doplnit, aby nebyl tak krátký a ozval se protest:
„To neee, já ničím prodloužit nechciii!“
Copak můj tygr – ten aby nereptal:) Hlavně, že je veselo!

Žádné komentáře:

Okomentovat