Je právě

pátek 2. května 2014

Namlouvání

Další tak trochu střeštěný vzpomínkový o mně:)
"Dobrý den, co si dáte?"
"Jeden fresh džus banán-ananas-pomeranč-jabko a druhý jahody-ananas-pomeranč-jabko! Oba velké, prosím:)"
"Bude to 175 korun, tady je máte. Dobrou chuť!"
Jeden by se vytočil, druhý vzdal a na něco zanevřel, třetí se s úlekem ujistí, jestli se prodavačka nespletla:
Pro Punerank se svět zastaví, dokud si to nepřemele v hlavě:)
Strašně drahý, moc moc dobrý!
Zloději! Ale jen jednou dvakrát za rok!
Spotřebujou hory ovoce:) Nebyla žádná fronta!
Vyrovná se ten lahodný kelímek nějaké pouťové atrakci? To ještě tak trochu jo, hlavně je zdravý! Mňam, vitamínky!
Šrotí mi to v hlavě, narůstá, mínusy a plusy, fakta, která nezměním.
Náhle mě zaplaví myšlenka, která mě osvobodí - tygr mě vzal na fresh, přestože ho to tam zrovna dlouho nebaví!
Vyklouzla jsem z "namlouvání a her s realitou" a těšila se faktem!
Předem však tuším, co to bude příště:)
Buďmi něco nejde, protože je měsíc zrovna malinký, třeba právě narozený - nebo se mi tak daří, jsem nabitá - díky blížícímu se úplňku!
Měsíček, luna, zářivý kamarád, tak ráda o něm slyším! Čekám na jeho energii a málem se mu omlouvám, když ji necítím:)
Nevím, jestli vyrostu a psychiatričce o tom nevyprávím:) Překvapená by stejně nebyla!
Vy, noví čtenáři, neberte mě příliš vážně, ještě jsem neztratila kontakt s realitou! Nesnažím se ji předělat, jen unést:)

Žádné komentáře:

Okomentovat