Je právě

pátek 2. května 2014

Náš "vztah" k divadlu

Chodíte rádi do divadla? Zřejmě elegantně oblečení, natěšení - je to koníček nebo náhodná záležitost?
Bohužel, tím kulturní přednáška končí...
My se s tygrem divadlu nevyhýbáme, avšak neprožíváme tolik tu atmosféru plánování, šlechtění se, posuzování zjevu a chování ostatních - prostě kdybych si stáhla hru z netu nebo si nějakou koupila na cd a soustředila se na ni, přijde mi to dost podobný! Možná škoda, ale je to tak..
V divadle jsme párkrát byli - na 4tetech, což je muzika pohodová a nevynucující si šaty či motýlky - na nějaké hře spojené s pozdějším posezením - organizovaném tehdejším zaměstnavatelem. Tak jsme poznali místo, kam rádi chodíme hlavně v létě!
Naše oblíbené divadlo Dobeška má svůj bar a venkovní zahrádku - tam se mi moc líbí - obzvlášť, když si sednu poblíž výdejovému okýnku!
Přilehlé dětské hřiště tak nějak beru, je to záruka, že mezi hosty nepřevažují hluční opilci:)
Rodiče po očku pozorují potomky, usměrňují čtyřnohé miláčky a proto to celé hlavně píšu!
Snad není den, kdy bych si tam nepohladila hafana, ať už přijde sám, nebo se dovolím jeho majitele!
Několik psů - bílých - máme i na fotkách! Jednou si přišel pro toust krásný malý Bernský salašnický pejsek - úplně bych si ho vzala domů, sameťáka! Teď už je nejmíň o rok větší a stoprocentně by mě nepoznal! V mých vzpomínkách je malý, krásný a vůbec ho to neruší!
Můj poslední zážitek byl maličko jiný! Pán si přišel od tygra půjčit zapalovač; vstoupila jsem jim do jednání - že jedině pod podmínkou, nechá-li nás pohladit si jeho pejska! Zasmál se a zavolal ho!
Už jsem měla pod rukama pevné, ne moc velké, pružné, hladké tělo, ocas se míhal sem a tam a na dlani ležel čumák! Poplácala jsem ho po boku a pes sebou vesele šil!
Při další větě jsem však na vteřinku zatajila dech!
"Vidíte, to si hladíte toho vraha, jak o něm prohlašujou v televizi - pitbula!"
Ale rychle se mi ulevilo - kdyby mě chtěl rafnout, už klidně mohl a nic se nestalo - kéž ani nestane - huňáč mě nebral na vědomí jako potravu!
Je fakt, že nad nabídkou pohladit si pitbula bych zaváhala, takže je prima, že jsem se to dozvěděla až později!
On zdravý respekt je vhodný, přesto jsem ráda, že se psů nebojím. Užiju si s nimi dost zábavy!

Žádné komentáře:

Okomentovat