Je právě

pátek 23. května 2014

Předsvatební drby

Tak jako život sám, ani vztahy, natož pak manželství  nebývá procházkou růžovým sademJ Přizvete-li však Boha, Boha stvořitele, otce, strážce a ochránce, přidá do vztahu nový rozměr!
A tak vzniká nová podrubrika, která jistě svatbou nekončí, ba naopak!


Věta - plánujeme s Tygrem svatbu je trochu ohraná, takže jak to říct věrohodněji?:)
Užse do toho procesu zapojilo pár pomocníků z naší církve, tak to dokážeme:)
Změní se mi příjmení a tím podpis - učím se nové klikiháky a smičky, moc mi to nejde:) Jsem zvědavá, kdy si zvyknu!



Reakce jsou rozmanité i vtipné:
A co tak najednou? Doufám, že ke mně nepřestaneš chodit na hokej:)
Má budoucí svědkyně na svatbě vyváděla jako malá! Radovala se, vískala, volala manželovi do práce a pak pronesla! Tak to je super, můžu aspoň vyloudit něco nového na sebe!

Začalo mě bavit oznamovat to málem každému, než mi došlo, že to lidem vyzní jako pozvání, tak se musím hlídat:)
Převažovalo šokované cožeeeee! Na valašsku chlapík chtěl kupovat tygrovi pivo, aby měl čas se rozmyslet! Naše valašská babička Formánková měla převelikou radost! Mě se jedna známá ptala, koho si beru:)
Má matička mě napřed rozhodí - co ji už stály vnoučata peněz, ještě svatba do toho, jestli bude takové horko, zblázní se!
Potom mě uklidní - všechno zvládnem, posedíme, pokecáme a pojedem dom! Nemám si dělat hlavu, měla jsem napsat dřív, utěšila by mě:)

Sousedka z dětství napsala: Vítej mezi vdanýma paničkama:) Hmmmmm, tomu nerozumím:) To se ze mě nestane! Říkali jste si taky, že zůstanete stejní?


Jedna známá zná rok předem termín své svatby. Jak to jen snáší? To tím fakt dokáže tak dlouho žít? Už teď lezu málem na nervy sama sobě:)

Nebude to klasická svatba, i když hosti asi čekají různé známé rituály, řízenou zábavu. Mají to zakořeněné:)
... Hlavně si to musíš užít!
... Pro mě by to byl stres!
... Moje dcera je kosmetička! A co si uděláš s vlasama?:)
... Doufám, že mě pozveš! - No nepozvala jsem.
Je spousta těch, o které bych na naší svatbě stála!  Jak to, když jsem chtěla svatbu co nejmenší?:)
Co si udělám s vlasama? Nejspíš vyrostu, jako ony:)
Kytku prý budu mít nějakou voňavou, tygří pruhatou! Stejně tomu nerozumím, tak proč do toho zasahovat, že?


Když se vrátím úplně na začátek článku, opravdu jsme už plánovali svatbu dřív. Daleko jsme sice nedošli, ale můj kostým se svým skeptickým, beznadějným, flegmatickým, naivním, nadějíplným, věrným, trpělivým nábojem, můj stokrát profláklý kostým visí ve skříni a čeká! Je mým talismanem i znakem zjednodušování a odbývání, hlavně žádné vlečky a půjčování šatů. Je takový věcný - ani protivný, ani příjemný, ani záruka, ani zbabělý; Lecos už se mnou prožil, nenošený, už moc ho znám! Jsem nevděčná a on už tolik váží. Kde se bere ta divná touha po něčem novém? Pověrčivá přece nejsem! Snad si ho nějak ochočím, ještě jednou! Však ona si má „aranžérka“ nějak poradí:) Věřím, že mě už zná a nepřijde s ničím, co by mi vadilo!

Tygřík říká, že je nervózní. Proč se mi jen zdá, že se těší? Různě si mě předchází – slibuje mi fresh například, schválně si myje ruce v ledové vodě a chladí mě, když je moc horko. Vytvořil na fb událost „naše svatba“ a dal tam i odpočítávadlo! Momentálně zbývá zhruba 133 hodin:)
 Páni, to je jako když jsme spolu začínali a počítali jsme, za kolik hodin se uvidíme a jak dlouho se neuvidíme! Zůstalo to v nás ukryté a občas to hravě vykukuje:)

Mělo by přijet 8 příbuzných, ale dál o počtu hostů ztrácíme přehled. Pastoři nás ve sboru naprášili a zvali lidi, ať se přijdou kouknout na obřad a nebo nabízejí svou pomoc. Vyvolalo to pro nás nečekanou vlnu zájmu. Tahle ochota sloužit mě dostává už od první křesťanské konference, kterou jsem navštívila v dubnu. A tak není přesně jasné, kolik přijde lidí, ani jaké bude občerstvení. Ptali se jen, kolik do toho chceme investovat:) Napsala jsem, aby vynechali punč, kandované ovoce, ostré ingredience a česnek a čisté máslo! Pán Bůh s náma se všema! Jen jemu to všechno patří! Hlavně, že bude na co vzpomínat!

Nevymýšleli jsme s tygrem oznámení, přesto ho máme! Je moc pěkné, jsem za něj ráda! Na konec článku vkládám popis od laskavé Agrr!
A vy připište nějaké své svatební vzpomínky, kde jste „málem za trest“ strávili svatební noc a tak podobně:)

Tak Veveruško, Posílám ti popisek vašeho svatebního oznámení. Doufám, že se bude líbit, stejně jako mě se líbilo vyvedení pozvánky. Oběma vám přeju spolu moc štěstí. I když vím, že spolu už šťastní jste. do manželství přeju spoustu lásky a pohody.

Celá plocha pozvánky je laděna do příjemných letních barev. Pozadí je batikovaně modré, připomínající ranní chladné nebe bez mráčků, jen s nádechem páry připomínající horký letní den.
Přes pozvánku se klene mohutný pruhovaný Tygr, pohádkový a veselý, pruhovaný, s úsměvem od ucha k uchu. Je hnědo béžový s velkými veselými kukadly. S ním se přes pozvánku napíná i drobnější Veverka se šťastným úsměvem, naježenými oušky a huňatým ocáskem natočenému k nebi. Veverka ale nedosáhne od jednoho konce k druhému a tak se o Tygra opírá jako o most a batikované nebe tak překlenují spolu jako jeden.
Oba se svými velikými, mandlově kulatými kukadly dívají na duhu, v podobě barevných kapiček od slunečně modré, přes medovou, jahodově červenou, zelenou, jako jarní louka až po modrou připomínající křišťálový led na severním pólu. Kapičková duha na Tygra s Veverkou prší jako všechny barvy života, jako barevné štěstí.

Nad veverko-tygřím mostem je temně modrý, klenutý nápis: „Tak, jako je nad zemí nebe, tak se nad námi Tvé milosrdenství klene.“

A pod nimi je stejnobarevné milé oznámení:
„Markéta Orságová a David Bachmann
Budou oddáni
17.8.2013 v 15 hodin …………….



Žádné komentáře:

Okomentovat