Je právě

pátek 2. května 2014

Zase se to stalo aneb další víkend se ségrou a maminou u nás a vánoční trhy

Úvodem  - na závěr si přizpůsobte přání momentálnímu období! Do vánoc je přecejen daleko!
Jeden zimní víkend letěla starší sestra po delším čase do Španělska... Na letiště se vypravila v sobotu po osmé ráno a že jedem s ní se vyvrbilo až u taxíku...
Tygr seděl s řidičem ve předu, já, ségra a máma v zadu - musela jsem vzpomínat, jak jsme takhle sedávaly 3 malé holky a kolem byla spooousta místa na blbnutí!
Na letišti bylo celkem pusto a nuda, žádné vůně a stromečky nadosah!
Koupili jsme pití, doprovodili ségru k odbavení a vydali se na Václavák a Staromák zkoumat trhy!
Ceny se mi komentovat nechce - je to jednou za rok a bylo to vidět!
Za to vůně - sladké, slané, spálené, zase sladké - zkusila jsem trdelník a moje zvědavost je na dlouhá léta ukojena...
Ani svařák mě nepotěšil, víno chutnalo hrubě, trpce a železitě, hory cukru nepomáhaly... Za to medovinka, to je jiný "kafe"! Ještě nikdy mě nezklamala! Jen kelímky byly malé.
Dál mě zaujal větší kornout čipsů, ještě teplých!
Musím pochválit stánkaře - dělám to ráda - protože byli vstřícní, mohla jsem si prohlížet zboží a dostala jsem slevu na velikánskou svíčku s ornamentama - z 200 kč na 150! Opodál stála malinká svíčka v podobě ryby 90 korun - ale řekla jsem, že nebudu komentovat ty předražený ceny, tak pardon!
Koupila jsem si malý, bronzový zvoneček - spíš jen proto, abych měla z trhů památku a tygr mi domlouval, ať si nějakej vezmu:)
Jak čas utíkal, přibývalo lidí a proto jsme utekli taky! Cestou jsem si popovídala s menším živým stromečkem, utrhla jsem mu z větve pár jehliček a čichala tu krásnou vůni smůly a lesa... Snad mi už odpustil! Živý vánoční stromek je pro mě docela vzácný... Na dotek nejsou ty umělý příjemný!
Cestou domů chtěl tygr sehnat nějaký dárek a mamina v Lidlu objevila lahůdky, kde se dá hned i platit a nemusí se do samoobsluhy k pokladnám! To je něco pro nás, pěkně praktické! Maximálně jedna fronta a hurá pryč!
S mamkou jsme do té samoobslužné části stejně šly - na brambory, mandarinky a plněné šišky, které nemají šanci dočkat se vánoc:)
Dost mě to popocházení utahalo a doma jsem si nezdvořile pospala!
Pak jsme vařili, povídali a telefonovali, čas doplynul k nedělnímu odpoledni a máminýmu odjezdu. Velmi si pochvalovala žlutý vlak Regiojetu, ve kterém jsme jí týden předem zachránili jedno jediný místečko! Milé překvapení bylo, že vlak byl na hlavním nádraží v Praze 10 minut před odjezdem! Aspoň byl čas se rozloučit!
Jo, mamina mě odbourala otázkou - proč jsem ji nevyfotila u vánočního stromu?
Veselej zkrat - bohužel mě honem nenapadla vtipná odpověď:)

Jak to už u mě tak chodí, dozvěděla jsem se minulý víkend mezi řečí, že máme pěknej vánoční ubrus!
Fór je v tom, že nám leží na stole tak asi od jara:)
Všem, kdo sem zabloudí, přeju klidný předvánoční čas a co nejmíň stresů. Ukliďte jen to, co překáží! Nedělejme si hlavu a tradice z malicherností!

Žádné komentáře:

Okomentovat